Kan detta stämma?

Nu mina kära läsare ska jag berätta något nytt och spännande som jag har blivit en del av. De flesta kan ju inte ha missat att modeveckorna pågår i jorvik just nu och en dag dök en spännande förfrågan upp (som jag inte sett tidigare). Det var en tjej som skrev och frågade efter modeller till Star stable Agency (länk kommer längre ner). Jag grubblade en liten stund, gick in och läste vad det skulle innebära och tänkte det får bära eller brista. Det är alltid kul att testa nya saker och modellande (både i spelet och i verkligheten) är något jag alltid varit lite smått intresserad av. Sagt och gjort, jag skrev min intresseanmälan och brevade tjejen, managern, och kort där på fick jag svar. Jag hade kommit med, woho! Blev glatt överraskad, dagen därpå stämde vi träff för profilfotning och nu idag den 25 mars har jag haft mitt första jobb. Idag hade vi fotning för Fort Pintas Strandbutik, bilder kommer vid en senare tillfälle, det var den lilla nyheten jag ville berätta. Sen har jag lite andra planer på G men de är inte helt spikade än så ni får vänta på dem ett tag till.
 
Här har ni mitt profilfoto som finns på http://starstableagency.blogg.se/ , där kan ni även kolla in de andra modellerna och vem vet, kanske du också blir intresserad?
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0