Mina smultronställen del 1

Jag gjort nästan alla uppdrag som kommit ut, förutom fiskeuppdragen (som jag inte gillar alls). Det gör att då jag är inne rider jag omkring och hittar platser, mina små smultron ställen. Vissa kanske ni redan vet om och andra kanske är helt nya. Jag kommer inte ge er några exakta koordinater utan ni får själva upptäcka dessa fantastiska platser. Bilderna här nedan är ställen i skördebygden, här tillbringa 90 % procent av tiden då jag spelar. Finns många bortglömda platser som är värda ett besök. Det var Sky som fick följa med som modell idag, visst är hon en skönhet?
 
 
 
 
 
 
Ett av mina absoluta favoritställen
 
 
 
''
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta var som ni ser bara del 1 av flera, vet inte ännu hur många men det kommer fler inlägg med smultronställen inom kort. Har ni tips på smultronställen? Kommentera gärna nedaför så kan jag kolla in det, vi kanske kan göra det tillsammans?
 

 
Emmanuelle Monsterland
2015-03-29 @ 23:43:40

Fina bilder och helt fantastiska smultronställen dessa :D

Svar: Tack! Ja, det är riktigt härliga platser att fara till då man bara vill vara va en stund :D
Haley Eastlake




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0