Tillbaka för att stanna

Nu har jag varit borta allt för länge och nu tycker jag att det är dags att ta tag i bloggandet igen. Då är det väl inte mer än rätt att jag börjar med att presentera mig själv. Vem är då jag? Jo, mitt namn är Haley Eastlake och jag har befunnit mig här på ön Jorvik sedan våren 2012. Jag bor tillsammans med mina 9 hästar i det berömda jorvikstallet och jag kommer nog aldrig flytta därifrån, eller ja möjligtvis om man kommer kunna flytta till paddockön då kanske. Skördebygden är verkligen det ställe som jag trivs bäst på och tillbringar mest tid. Här på bloggen kommer ni få följa mina framgångar och motgångar och allt vad jag nu kan hitta på. Jag är inne på sso nästan varje dag och tveka inte att stoppa mig om ni vill snacka lite, jag pratar och hjälper gärna andra spelare. Det var lite om mig, känns kul att vara tillbaka.
 
Fick bli en arkivbild då jag inte hunnit ta några nya bilder ännu
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0