Jag har hittat hem

Som rubriken avslöjar så har jag nu hittat hem igen. Igår blev jag medlem i klubben Comet Hawks (http://comethawks.weebly.com/ )som ägs och leds av några av de finaste personerna jag lärt känna på Star stable. Konceptet bygger på det som vi hade i Platinum Feathers och många av vi medlemmar är ju föredetta fjädrar. Vi är så mycker mer än en klubb, vi är en familj som alla får vara en del av. Vi finns där för varandra i vått och torrt och härligare gemenskap är svår att hitta. Ni är för underbara och jag har saknat er så, detta känns så rätt och bra! Tack för att ni är ni! <3
 
Ni har väl inte missat intervjun som finns på Star stables nyhetssida där de pratar mycket om vad som kommer ske under 2016. Jag är grymt taggad och spänd på att få se alla dessa tankar bli verklighet, så har ni inte läst intervjun gå in och gör det nu!
 
 
Hann även med att köra lite championat under dagen, här med Maria och Sofia <3 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0