Sverige outfit

Haley brukar variera sina kläder och matchningar av outfit rätt ofta medans Gun väljer att hålla sig till ett och samma. Haley finns på som jag tidigare nämt den svenska servern Air Star och Gun finns på den brittiska servern Cupcake Valley. Jag har därför valt att på Gun ha en "sverige outfit", jag tycker själv den är väldigt snygg och stilren och de jag känner kan lätt känna igen mig på mina kläder samt att jag vill visa att jag kommer från Sverige. 
 
Hur tänker ni när det kommer till kläder? Gillar ni att mixa och matcha eller har ni en outfit som ni har för det mesta hela tiden?
 
 
Haley och Fortunestar i Sverigeklädsel
 
 
 
Leah Pandalake
2016-03-10 @ 05:57:03

Jag försöker variera så gott som det går då jag älskar att pyssla ihop nya outfits och för att alla mina köpta kläder ska komma till användning! :D (Min huvudkaraktär) När det kommer till min andra karaktär så kör jag mest samma race hela tiden (jag orkar ju inte), jag har bara skapat henne för att läsa mig igenom alla uppdrag igen :)

Esmeralda Silverforce
2016-03-10 @ 12:37:55
URL: http://monokerus.se/

Jag skulle variera mig mer om det var lättare att hitta grejer i garderoben, men just nu har jag några basplagg som jag återanvänder tillsammans med olika färger för att spice-a upp det lite ^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0