Jag

Hej, mitt namn är Haley Eastlake jag bor tillsammans med mina hästar Northwarrior, Midnightprincess och Skyfeather utanför den stora staden Jarlaheim i skördebygden. Vi bor i Jorvikstallet, ett stall som verkligen har allt. Stallet ligger i den natursköna skördebygden och det är nära till olika lopp och stallet har en mindre paddock och en stor arena för tävlingar. Ett championat finns även precis utanför portarna. Många tänker att skördebygden och jorvikstallet ligger väldig långt bort från allt men med färjorna som går med jämna mellanrum tar man sig fort mellan de olika byarna. Vem är då jag, Haley, jag har spelat starstable i två års tid men har först nu blivit LT-starrider. Jag är med i klubben Sneaky Knights som är en klubb för alla, stora och små. Älskar personerna där, alla är så härliga och spontana! Hade inte kunnat hitta en bättre klubb. Här på bloggen kommer ni få följa min resa genom spelet och världen. Det kommer att komma upp beskrivningar av hästarna inom en snar framtid.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0