Portal till pandoria?

Väktarnas dal är nog en plats de flesta som kommit in i epona känner igen och förhoppningsvis har besökt mer än en gång. Denna plats blev jag helt förtrollad av när jag hittade den för första gången, det var av en ren chansning jag hamnade här och man kan nog säga att jag fick en liten chock. Fyra ståtliga häststatyer tornar upp sig, varje staty är helt unik och är utsmyckade med karaktärsdrag från sina soulriders. I mitten av dessa framför en trappa som reser sig upp mot bergsväggen finns resterna av en femte staty (antagligen våran egna?) där endast benen finns kvar. Men denna trappa då? Den leder en bra bit ovanför marken och tar helt plötsligt slut, varför? Både högst upp på bågvalvet ovanför trappan och på pelarna bredvid finns alla soulriders sigill samt pandoriska markeringar. Mina tankar går därför till frågan, är detta en väg in till pandoria? Enligt mig så tyder alla tecken på det men jag kan inte veta något säkert då det inte hintats om något sådant i uppdrag ekker hos sso.
 
Idag får vi en uppdatering med nya uppdrag i epona, undra om vi kanske får några svar här? Om vi inte får svar på just denna fråga kanske några andra obesvarade frågor besvaras.
 
 
 
Vad döljer sig bakom denna trappa egentligen?
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0