Ingen ficklampa

I Onsdags fick vi nya hästar, en uppdaterad version av det Engelska fullblodet. Den är i mina ögon rena drömhästen och har allting jag önskat i en pixelhäst. Det var bara en sak som jag reagerade på direkt, manen skiftade i färg beroende på vilken vinkel och väderstreck hästen stod i samt att när solen började gå ner är man inte i behov av någon ficklampa då manen lyser upp som solen själv. Rapporterade detta och har både via sso och andra källor fått höra att detta är lite av en bugg som ska fixas inom en snar framtid. 
 
I övrigt är jag som sagt jättenöjd med denna häst så jag är väldigt sugen på att köpa in fler men det får vänta tills denna fina herre är färdiglevlad.
 
 
En lysande Urben
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0