Midnight Princess

 
Midnight Princess, eller Princess som hon också kallas är en jorvikisk ponny på hela 9 år. När hon först kom till mig som outbildad 5 åring vad hon osäker och litade inte riktigt på någon. Men jag är inte en som ger upp i första taget. Efter en lång tids väntan och försiktiga försök började hon tillslut att lite på mig. Hon började förstå att det var kul att umgås med människor och att Warrior var med gjorde att hon vågade lite extra. Warrior har som fått vara Princess mentor, han är ju trots allt äldst i stallet och känner mig och alla som jobbar här. Princess är nu utbildad MSV: A i hoppning och MSV: C i dressyr. Vi har tillsammans prytt hennes boxdörr med rosetter och hyllan ovanför hennes sadlar med prispokaler. Hon är en ponny som började från ingenting och har nu blivit en i toppen. Hon är en genuint snäll person då hon släpper in en, kan dock vara lite tveksam i början. Det bästa hon vet är att bli utsläppt i den stora beteshagen på de glömda hedarna och bara få busa omkring med Warrior och Sky. Hennes favoritgodis är betfor och gröna äpplen.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0