North Warrior

 
North Warrior, eller Warrior som han också kallas är ett Jorvikiskt halvblod på 15 år och han är än så länge stallets enda hingst. Känslan av att stå med ägarbeviset i handen dagen som jag köpte honom är obeskrivlig. Han är en sån fantastisk häst och jag är otroligt lyckligt lottad som fått möjligheten att lära känna honom. Han är en av de där hästarna som gör allt för de han älskar. Han har burit mig över eld och vatten i ilande storm och soligt väder. Warrior är en häst som är bra på allt, han har placeringar i dressyr, hoppning och terräng, men det är i hoppningen han trivs bäst. Han är snabb och smidig men väldigt busig. Mitt under en stilla skrittur kan han börja bocka och skutta innan han sekunden senare blir sitt gamla mysiga jag igen. Efter en lång dag fyllda med uppdrag och event gillar Warrior att slappna av under sitt fleecetäcke, få sin kvällsmassage och äta varm havre och betfor.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0