Säg hej till Gun

Utöver Haley har jag även ett account på den brittiska servern, cupcake valley. Hennes namn är Gun Mountainstorm och hon har bott i Moorland stallet i 2 år nu tillsammans med sina tre hästar. Denna karaktär skapades lite hastigt en dag och jag tänkte inte igenom varken namn eller utseende särskilt mycket. Har därför gjort små förändringar allt eftersom jag fått sc (via värdekoder som star stable lagt ut) osv. Hennes namn passar dock hennes explosiva och hetsiga personlighet så jag var inte helt fel ute ändå. 
 
Opalwarrior 15 årig valack av rasen jorvikiskt varmblod, hennes trotjänare och bästa vän. Han skulle bära Gun över eld och vatten, de kompletterar verkligen varandra. Gun har själv sagt att hon inte vore hel utan sin Opalwarrior och hon påstår sig ha hört han svara detsamma tillbaka. 
 
 
Hawkeye är en hingst på 10 år av rasen andalusier. Han kom till Gun som ett wildcard, han var oinriden och hade inget hyfs alls, han gjorde som han själv kände. Sen han blev en del av hennes team har han utvecklats som individ och blivit mer säker tillsammans med människor. Men ibland får Gun smaka på gruset då hans busiga sida tittar fram.
 
 
Skywalker, eller Anakin han också kallas är en jorvikisk ponny valack på 13 år som är väldigt vis för sin ålder. Han gör det som är rätt i alla lägen och skulle aldrig göra någon besviken. Han är en väldigt speciell och kraftfull ponny och när han släpper in dig i sin bubbla då är ni varandras för evigt
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0