Underbara Spelare

Under mina år på SSO har jag lärt känna många spelare vissa underbara och vissa lite mindre trevliga. Några av dessa spelare fögyller verkligen min tillvaro och jag blir glad av att se dem, alla har en unik plats i mitt hjärta. Jag tänkte göra några inlägg med några spelare i varje, de blir som mitt tack till dessa underbara personer. Vissa av dessa spelare känns det som att jag kännt sen urminnes tider och andra har jag precis fått möjligheten att lära känna. Då börjar vi.
 
 
Sophia Goldlake, hon är verkligen min allra käraste syster. Hon betyder allt för mig och i spelet följs vi åt hela tiden. Vi hjälper varandra i svåra situationer och finns alltid där för varandra. Sen vi både blev star rider har vi kunnat  utforska Jorviks alla hemliga platser tillsammans och bara myst på. Jag vore ingenting utan min syster och hon bland de underbaraste människorna jag vet. Jag älskar dig Sophia, du är unik och helt underbar.
 
 
En annan underbar spelare är...
 
Emmanuelle Monsterland, detta är en spelare som jag lärde känna en natt någon gång i januari. Om jag inte minns fel så tror jag vi diskuterade plugget, livet på universitet/folkhögskola/högskola. Han skulle jag nog säga är en av mina bästa vänner på SSO. Han får mig alltid att le och vi har väldigt intressande konversationer och diskussioner. Det känns som att vi kan prata om allt mellan himmel och jord och allt känns så naturligt. Tack för att jag har fått möjligheten att lära känna dig. Du är en underbar person som sprider glädje vart du än går! Tack för att jag fått träffa just dig och tack för att du lyser upp min tillvaro. Älskar sättet du skriver på, helt underbart (läs sista meningen i chatten) Som sagt, Tack för att du är du!
 
 
Emmanuelle Monsterland
2015-05-15 @ 16:03:02

Hej , finns det något mer sätt att kontakta dig än sso? typ kik eller så :)

har blivit dålig på att vara aktiv nu mest pga plugg.


Svar: Hej, har tyvärr inte kik men har ett skype konto som jag inte har använt det senaste året typ haha. :)Ja förstår dig helt, har också varit lite off pga plugg och kuligheter :)
Haley Eastlake




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0