Mitt stall

Jag bor då som jag redan har sagt i jorvikstallet. Dit flyttade jag så fort jag fick möjligheten och jag har inte ångrat mig en dag. Men visst blir man lite nostalgisk då man rider ner till Moorland stallet och alla hälsar på en, det var ju trots allt där resan började. Det var där jag och North Warrior möttes för första gången och har varit oskiljaktiga sen dess. Men tillbaka till Jorvikstallet, jag tänkte att jag skulle visa lite hur det ser ut hos mig. Jag bor då tillsammans med mina nio hästar som är avolika raser och storlekar. Dessutom är det inte alla hästar som fungerar att ha bredvid varandra på grund av rangordningen och att de helt enkelt inte kommer överrens. Men såhär ser det ut i mitt stall just nu. 
 
Först har vi Northwarrior, Angelheart och Batte (Darkknight)
 
 
Sen har vi Ruff (snowprince), Belle (Rosebelle), Sky (skyfeather) och Eowyn (Eveningbeauty)
 
 
Och sist har vi Prinsessan/Princess (Midnightprincess) och Elsa (Icequeen)
 
 
 
Så ser det ut hemma hos familjen Eastlake just nu, vem vet det kanske tittar in nån ny stjärna snart.
Vad vill ni som läsare läsa om här på bloggen? Skriv gärna en liten kommentar så ska jag göra mitt bästa.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0