Nya hästar

Jag har köpt många nya hästar den senaste tiden men nu blir det lite lugnt på den fronten ett tag. Sitter nu i skrivande stund och skriver presentationer till de som saknar en sådan och senare ikväll ska jag bege mig ut och fota. Det jobbiga med att vara fattig (ja, jag har spenderat på tok för mycket nu) är att det är då man kommer på en massa bra namn till hästar man ändå inte kan köpa. Men det är inget att hänga läpp för, nu får jag tid att suga på karamellen och verkligen tänka efter om det är en Halle häst eller inte. Nä, nu är det dags att bege sig ut i jorviks vildmark och se vad som händer.
 
Jo förresten, har knåpat ihop en ny liten header. Jag tänkte nya tag måste ju resultera i en ny header, eller? Ska finslipa den lite ytterligare men den duger nu. Lämna gärna eran åsikt om den i en kommentar.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0